sâmbătă, 31 ianuarie 2009

fum...



imi simt ochii teribil de obositi si nici macar nu realizez ce scriu. nu stiu de ce, dar de fiecare data cand ascult "over the hills and far away", mi`amintesc. de exemplu, acum. a urmat pur si simplu in playlist si mi`am amintit. de tine. de mine. de noi. de noi - ce am fost odata - si de noi - ce suntem acum. imi dau seama ca toata clipele frumoase cu tine sunt exact ca fumul unei tigari. exact fumul acela - primul - tras in piept dintr`o tigara tinuta de o mana tremuranda. e dat afara incet si se ridica in aerul inghetat spre cer. apoi dispare, ca si cand n`a existat vreodata, si singura marturie a existentei lui e faptul ca l`ai vazut si l`ai petrecut cu privirea cateva clipe. scrumul sunt amintirile care dor. la o atingere mai brutala, el cade. se pierde printre alte amintiri. urmeaza un alt fum - amintiri fericite, alta persoana, alt EL - si un alt scrum pentru a scapa de durere. la sfarsit... ramane doar filtrul. el e toata viata ta. intr`un final il stingi de o margine de banca si il lasi sa cada langa alte filtre...alte vieti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu