marți, 24 februarie 2009

for my special bro ...


okay... incep sa simt ca ceva nu e in regula cu tine. stiu asta. si se vede. din felu` tau de a fi. lipsa de comunicare. e greu. stiu ca... life sucks & then you`ll die. stiu ca ai multe probleme cu ai tai ... si cu prietenii... si cu fetele... si cu scoala... si banuiesc ca ceea ce imi spui tu e doar o mica parte din ele. doar esti magnet pentru necazuri. si tocmai din cauza asta scriu. pentru ca imi pare rau ca nu pot fi acolo pentru tine... sa te ajut si sa stii sigur ca poti conta pe mine. oricand. mno si sa nu`ti mai ceri scuze... te iert oricum.

... nu tin minte sa`ti fi multumit pentru cele 3 zile de fericire din vara. a fost unul din cele mai frumoase momente ever. si`mi pare rau ca n`am putut sta mai mult... imi pare rau ca in locul acestei poze de pe net, nu e o poza cu noi doi... acolo la tine in cimitir:X... dar in curand vine o vara... si o sa incerc sa vin iar... si daca nu, te astept pe tine :D

mno, sa ai grija de tine... >:D<

"no... you`ll never be alone..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu