joi, 5 februarie 2009

nebuna... dupa tine :X:X:X


deci... nu va ganditi ca este vorba despre un baiat, nici macar actorul acela genial din twilight :D... ci este vorba de un sufletel micut... pe care l`am luat astazi. este vorba de tasha... o hamsterita micuta, energica, un ghemotoc de blana pe care l`am adorat din prima clipa in care l`am vazut. si l`am cumparat:X si... a fost dragoste la prima vedere. stiti si voi nevoia de a proteja ceva...sau pe cineva... indiferent despre cine e vorba... parca imi vine sa`l iau cu mine peste tot si sa nu il las vreodata... dar inca nu vreau sa`l omor... :)) mi`a dat un sentiment de liniste si bucurie... pe care nu`l simtisem pana acum. bineinteles ca sunt si responsabilitati dar... sunt dispusa sa mi le asum pe toate. neamul hamsterilor rullez :X:X:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu