miercuri, 18 februarie 2009

Tramvaiul...


Se zice ca fiecare om are un loc al lui in care se regaseste si isi aduce aminte cine e si ce are de facut. Locul in care amitirile si gandurile mele imi trec prin fata ochiilor este in tramvai.

Vin intr-o zi de la scoala, luand tramvaiul cateva statii. Cum pleaca din statie parca as fi intrat in mine, in sufletul meu. Privind pe geam vedeam masinile trecand cu viteza pe langa tramvai, ca visele pe langa mine. Nu incerca niciodata sa prinzi un vis, deoarece vei fi lovit foarte dur. Visele sunt facute sa le vezi cand vin si cand se departeaza.

Palpit la fiecare schimbare de macaz si ma gandesc daca este calea cea buna. Cand urca controlorul, toti cei fara bilet coboara din tramvai, panicati. Nu vreau sa iesi din sufletul meu atata timp cat ai un abonament pe viata.

 Fiecare tramvai are un traseu bine stabilit pe care il urmeaza mereu, fara incetare. Asa imi traiesc eu viata, si mam saturat de acest traseu. Vreau un traseu in care sa te intalnesc si in care sa avem amandoi acelasi statii.

Tramvaiul pune o frana brusca. Deodata ma lovesc cu capul de realitate si de bara. Aerul expirat din oftatul meu abureste geamul. Pe acel abur rece scriu "te iubesc". Ajung in statie si usa se deschide, iar eu cobor. Privind inapoi am inteles cat de greu este sa intri in inima uneri persoane. Usile sufletului raman deschise doar 20 de secunde.

Mi-am luat bilet si sunt gata in acele secunde sa urc in tramvaiul tau, dar cu zi ce trece parca esti mai rece si mai departata de mine, pana cand iti vei schimba complet traseul. Ne vom vedea in acel depou numit Rai...

by Abyss                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu