duminică, 29 martie 2009

duminica...


am chef de cateva ore sa scriu pe blog. si nu apuc. sau imi pierd ideile. acum, de exemplu, stau pe gard si imi urmaresc o prietena cum se cearta cu iubitul ei. si asta ma face sa ma gandesc la tine. nu reusesc sa`mi dau seama de ce si cand am ajuns sa tin atat de mult la tine. iti vad poza pe ecranul telefonului si incep sa contemplez in liniste clipele petrecute impreuna. totul imi pare atat de perfect cand sunt cu tine...un singur lucru ma amaraste. ca nu esti doar al meu. si asta ma doare. ma face geloasa. si eu nu sunt asa... sau cel putin nu eram. faptul ca azi erai cu ea m`a intristat atat de tare incat nu m`am putut bucura pe deplin de reintalnirea cu un vechi prieten. la care nu ma asteptam. dar de care am fost placut surprinsa. si caruia ii multumesc pentru ca mi`a salvat ziua. si pentru flori.

sunt acasa si astept. altceva nu fac decat sa astept. sa suni. sa dai un semn. era o vorba careia ii dau dreptate 100%. "cand ne indragostim, ni se goleste creierul si ni se umple inima". adevarata vorba. sunt o maaare proasta. si stiu asta. si partea si mai proasta e ca sunt atat de proasta incat nu incerc sa schimb nimic. nici macar n`as stii ce. sau nici nu stiu daca vreau sa schimb ceva. dar asta e altaaa poveste.

copil inapt! emo mic si blond... nu cred ca vreau sa admit asta dar incep sa te iubesc... :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu