joi, 9 aprilie 2009

dragostea dureaza 3 ani


probabil ati vazut piesa de teatru sau macar afisele de la metrou. ei bine, exista si o carte, scrisa de Frederic Beigbeder. una dintre cele mai geniale si dragute carti pe care le`am citit. pe langa vechea " in primul an cumperi mobila. in al doilea an muti mobila. in al treilea an imparti mobila. " am gasit si o definitie interesanta a iubirii. care zice asa: "dragostea este o catastrofa magnifica: sa stii ca te indrepti cu toata viteza spre un zid si totusi sa accelerezi cu zambetul pe buze; sa astepti, plin de curiozitate, clipa cand se va alege praful de toate. dragostea este singura nenorocire previzibila pe care o vrei mereu si mereu." ce parere aveti? eu, una, ii dau dreptate.

sa trecem de la lucruri interesante la lucruri neinteresante. adica la mine. :)) jurnalul meu pe ziua de azi. am luat 10 la bio :X ( sunt foarte mandra de mine ) si am participat la un simpozion destul de interesant cu privire la drepturile omului si drepturile femeii. e incredibil. sunt socata de adevar. e trist. macar am avut ocazia sa cunosc niste nume destul de impozante, ca sa zic asa: kerry kennedy, mircea geona si andreea marin banica. sper sa mai am participari de genul. apoooi... ei ce pot sa zic... m`am vazut cu El si deocamdata e bine... si da, sper sa mearga... :-j... cat optimism :)) nu, pe bune, o sa ma straduiesc si sper sa iasa bine. macar atat. ( doar stii ca tin la tine... si ca sunt curioasa ! ). si... am avut placerea de a afla ca o prietena ma va insotii intr`o escapada cat de curand. detalii despre acestea in viitorul apropriat... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu