joi, 23 aprilie 2009

impuls...


uite, lucrul acesta trebuie sa il stapanesc eu. mult de tot. sunt mult prea impulsiva. m`am abtinut azi toata ziua sa nu fac ceva. sa nu iti trimit mesaj sa cobori cand eram in fata blocului tau. sa nu scriu mai multe in mail. sa nu iti zic nimic pe mess. sa incerc sa te evit cand te duci la liceu si totusi sa caut destul de mult sa ne intalnim. imi trec atatea lucruri prin cap... ne`am despartit tocmai de paste. ma rog, in ajun. am crezut ca nu tin atat la tine... si tocmai ezitarile mele ma fac sa cred ca nu imi esti indiferent. si chiar deloc. ma intreb daca nu cumva te`am lasat sa pleci prea usor. era un citat... "daca iubesti pe cineva, da`i drumul. daca se intoarce la tine, inseamna ca este al tau. daca nu se intoarce, inseamna ca nu l`ai avut niciodata." sau... intotdeauna iti dai seama cat de mult tii la cineva in clipa in care nu iti mai este alaturi. e adevarat. stiu ca nu iti plac citatele. dar nu cred ca poti nega asta. sunt multe persoane care nu sunt... n`au fost... si nu cred ca vor fi de acord... cu noi. pe de`o parte si asta cred ca este o problema... a inceput sa`mi pese cat de cat de parerile celor din jur. nu stiu...
ma gandeam sa fac ceva deosebit... ceva care chiar sa te surprinda. sa invat o melodie la chitara... pe care s`o cant undeva... intr`un loc prin care stiu ca treci. si atunci ai sa ma vezi. si eu am sa`mi cer iertare... ca ti`am ranit sentimentele. si ... si nu stiu daca eu chiar vreau asta. stu doar ca nu vreau sa te pierd...asa usor. si stiu ca ... imi lipsesti mult. :-<...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu