vineri, 24 aprilie 2009

o viata plictisitor de ... colorata


azi... e ziua in care accept ca in viata mea nu se intampla nimic deosebit. nu e nimic special in ea fata de a altora. nu sunt o persoana speciala asa cum speram sa fiu. sunt... obisnuita. era ... da, alt citat, care zicea ca... " nu o sa fiu obisnuit pentru ca pot fi extraordinar". dar nu stiu cum as putea fi extraordinara. nu se intampla nimic iesit din comun. adrenalina. nimic. absolut nimic. imi pare rau sa aflu ca nu sunt atat de puternica pe cat credeam sau paream a fi.
vorbeam azi cu o cunostiinta...
el: "tu ce mai faci, cum mai e viata ta, ce e nou, cu ce te mai ocupi? ...
eu: "am fost la petrosani si... atat. am o viata foarte plictisitoare."
el: "esti inconjurata de persoane plictisitoare?"
eu: "da... ai mei"

oamenii din jurul meu s`au schimbat si au devenit plictisiti. o sa ne omoare plictiseala, fucking shit! e trist. tocmai d`asta am renuntat sa lupt. nu am cum sa ii schimb pe cei din jurul meu, deci renunt. o sa am si eu o viata plictisitoare, lipsita de spontanaitate, lipsita de aventuri, lipsita de sentimente, trairi neprevazute... am de gand sa ma impac cu tine, o sa imi dau toata silinta sa te fac fericit si astfel o sa fiu si eu fericita. intr`o viata plictisitor de... colorata? e din nou timpul pentru o serie de schimbari... nu stiu de ce, nu stiu care, cum sau de ce... dar simt ca ... ai nevoie sa iti fiu alaturi ...


"Canta-mi povestea
Sa nu-o mai uit nicicand, nicicum... "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu