luni, 18 mai 2009

not a change :P


hmm... acum am ceva timp sa ma gandesc la tine. bine, nu ca nu m`as gandi mereu la tine, dar acum am timp sa meditez calumea. sunt in tineretului, pe iarba. toata ziua am cautat o solutie, o idee, o sclipire, fie ea cat de mica, pentru a rezolva cumva situatia. chiar sper sa trecem peste. adica, stiu ca o sa trecem peste. dar...ma simt oarecum mahnita. eu..ma simt atat de bine si... e egoist din partea mea. ar trebui...sa facem ceva nou si diferit. ar trebui sa...ai incredere in tine. si in mine. ar trebui sa... nu te gandesti atat de mult. habar nu am ce sa fac. pentru prima oara mi`e atat de teama sa nu fac ceva gresit. ti`am zis zis...nu as putea sa te privesc in ochi daca nu as reusi. chiar te iubesc. si nu mai spune ca tu ma iubesti mai mult. nici eu nu sunt perfecta. dar tu... tu esti un inger. esti cel mai frumos lucru ce mi s`a intamplat vreodata. situatia asta nu schimba cu nimic relatia dintre noi. as vrea... da,stiu ca o sa zici ca suntem niste copii, dar chiar as vrea...chiar pot sa imi imaginez restul vietii alaturi de tine. sau nu mi`o pot imagina fara tine (priveste din ce perspectiva vrei ). suna cam ... infantil, nu? ei, ce pot sa zic... chiar ... Te Iubesc!

Un comentariu: