duminică, 3 mai 2009

nu-am-idei-de-titlu


mda... m`am trezit ca ma dor cuvintele. nu numai faptele. oare trec eu cu vederea prea usor?

ieri am avut una din cele mai geniale zile din viata mea ... am mers cu tine in parc... intr`un parc cu multe amintiri pentru mine. ploua. apoi picura. intr`un final s`a oprit. stateam pe jos si vorbeam. radeam. oare de cand n`am mai ras asa? nu imi aduc aminte ... a trecut prea mult timp. am decis sa plecam... eu mi`am luat un lollipop si tu pufuleti. apoi clatite. cu cata pofta si chef de viata am trait clipele alea... de ce tot timpul dupa ceva frumos trebuie sa vina ceva trist? nu stiu ...

am stat toata noaptea treaza ca sa scriu ceva ... pentru tine. ai apreciat la fel cum am apreciat si eu ce ai facut tu. mi`ai facut o surpriza. clatite. delicios. ciudat cum m`ai jignit ... si tocmai tu... tu de la care am pretentii... daca ai fi un oarecare as trece mai repede peste subiect pentru ca ... nah, n`am pretentii. dar tu... care sustii ca ma iubesti... intr`o saptamana am aflat ca m`ai mintit... si m`ai jignit. trecem peste. suntem oameni si gresim. dar oare de ce iti tolerez tie atatea...? mda... foolish girl... :-j tot eu iubesc ... tot eu iert ... tot eu ma dau cu capul de pereti :)

nu zic ca eu as fi o sfanta. interpretezi in cel mai rau mod sarcasmul si ironia mea. c`mon ... nu o fac pentru ca vreau. nu imi dau seama de asta... vom vedea in timp... ideea era ca nu sunt suparata pe tine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu