miercuri, 6 mai 2009

pentru ca nu uit...


... mi`ai zis astazi ca te asteptai sa fie gata deja lista. lista cu motivele pentru care te iubesc. ti`am zis ca o s`o primesti atunci cand nu te astepti. si acum nu stiu cat de mult te astepti sa o citesti dar... vroiam sa iti demonstrez ca nu am uitat... incepusem sa scriu la ea inca din seara aceea... era la postari nefinalizate...si acum o continui... in mod public :P

multe motive pentru care te iubesc


~ pentru ca m`ai invatat sa rad
~ pentru ca mi`ai aratat din nou ce inseamna sa iubesc
~ pentru ca obisnuiesti sa imi ghicesti gandurile inainte sa apuc sa zic ceva
~ pentru ca stii ce imi doresc chiar daca nu iti cer
~ pentru ca ma iubesti neconditionat
~ pentru ca imi cunosti gesturile
~ pentru ca ai renunta la "rectific... aproape orice" pentru mine
~ pentru ca imi faci mici surprize cand crezi tu ca nu ma astept
~ pentru ca stii ce ma face fericita
~ pentru ca oferi multe... si te astepti sa primesti la fel de multe
~ pentru ca esti inocent si te bucuri ca un copil mic
~ pentru ca nu esti fals; razi sincer si cu tot sufletul
~ pentru ca ne completam reciproc
~ pentru ca gresesti... dar nu in mod intentionat
~ pentru ca nu ma minti
~ pentru ca atunci cand gresesti ai puterea sa recunosti asta
~ pentru ca nu ti`e rusine sa plangi
~ pentru ca esti romantic
~ pentru ca esti original
~ pentru ca ma apreciezi chiar daca nu fac niciodata nimic deosebit
~ pentru ca esti sensibil
~ pentru ca intelegi cand "nu" e "nu"
~ pentru ca imi zici ca ma iubesti
~ pentru ca razi cand fac eu glume
~ pentru ca ma respecti
~ pentru ca ai rabdare
~ pentru ca nu imi ascunzi nimic... in afara de mici surprize
~ pentru ca ai pastrat toate micile lucruri pe care ti le`am daruit demult
~ pentru ca zambesti cand sunt trista ca sa ma faci sa zambesc
~ pentru ca nu esti egoist
~ pentru ca te uiti urat intr`un mod amuzant
~ pentru ca ma tii de mana mereu
~ pentru ca obrajii si gatul meu se sprijina perfect pe pieptul tau
~ pentru ca ma consideri frumoasa chiar daca eu nu ma simt... si chiar daca ma vezi ciufulita sau nemachiata
~ pentru ca ma accepti asa cum sunt
~ pentru ca esti primul lucru la care ma gandesc dimineata... si la pranz... si seara...
~ pentru ca nu ti`e rusine cu mine
~ pentru ca ma sprijini indiferent de situatie
~ pentru ca te bucuri alaturi de mine
~ pentru ca imi oferi siguranta
~ pentru ca invatam unul de la altul
~ pentru ca nici macar nu te chinui sa ma gadili.. pentru ca nu ma gadil
~ pentru ca atunci cand iti zic ca esti "vaca mica" ma corectezi... si zici "bou"
~ pentru ca nu te superi cand abuzez de punctele tale sensibile
~ pentru ca esti descurcaret
~ pentru ca te`ai chinuit sa imi faci clatite
~ pentru ca esti descurcaret
~ pentru ca intotdeauna ai timp pentru mine
~ pentru ca ai ochi frumosi
~ pentru ca ai memorie relativ buna
~ pentru ca ai incredere in mine
~ pentru ca as putea sta la nesfarsit in bratele tale
~ pentru ca ma asculti cand vorbesc
~ pentru ca ma lasi sa fiu rautacioasa si stresanta si nu te superi
~ pentru ca imi accepti momentele proaste
~ pentru ca nu te superi cand iti dai cu parerea si nu tin cont de ea
~ pentru ca nu te superi cand rad de tine
~ pentru ca nu ma plictisesc niciodata de tine
~ pentru ca ma conduci acasa indiferent de ora
~ pentru ca iti faci griji pentru mine chiar daca nu e cazul
~ pentru ca mereu mai stam 15 minute cel putin sa ne luam la revedere
~ pentru ca ma apreciezi
~ pentru ca ne certam dar nu putem sta suparati mai mult de 5 minute
~ pentru ca dupa ce ne certam ma imbratisezi
~ pentru ca nu regret niciodata ca te`am ales pe tine
~ pentru ca imi vrei binele
~ pentru ca iti pasa cum ma simt
~ pentru ca imi faci pe plac*, indiferent de ce ti`am cerut
~ pentru ca iti respecti promisiunile
~ pentru ca nu te superi cand le incalc eu
~ pentru ca imi esti alaturi in momentele grele
~ pentru ca esti dispus sa faci schimbari si sa ma schimb ca se ne fie bine
~ pentru ca ma aperi
~ pentru ca pot vorbi cu tine deschis despre orice
~ pentru ca imi place fundul tau
~ pentru ca de obicei gandim la fel
~ pentru ca atunci cand ma supar stai langa mine pana ma calmez
~ si pentru ca insisti sa`mi descarc nervii pe tine ca sa nu mai fiu suparata
~ pentru ca evitam sa fim gelosi
~ pentru ca ma cunosti asa cum sunt
~ pentru ca desi suntem 2 poli opusi, din multe puncte de vedere ne asemanam
~ pentru ca imparti cu mine orice ai
~ pentru ca nu concep viata fara tine
~ pentru ca ma suporti
~ pentru ca imi trimiti muzica chiar daca stii ca nu imi place genul tau
~ pentru ca mi`ai aratat ca merita sa ma indragostesc de cineva care sa nu ma faca sa sufar
~ pentru ca imi place cum imi vorbesti
~ pentru ca ai impresia ca le stii pe toate
~ pentru ca nu am mai simtit niciodata atata caldura cata imi oferi tu
~ pentru ca imi place felul in care ma iei in brate
~ pentru ca vrei sa pari un dur pe care nu`l impresioneaza nimic
~ pentru ca stiu ca asta e doar o masca
~ pentru ca esti vulnerabil
~ pentru ca te lasi tachinat si imi raspunzi la fel
~ pentru ca ma vrei langa tine
~ pentru ca esti tot ce mi`am dorit vreodata
~ pentru ca stii sa imi faci complimente
~ pentru ca ma faci sa ma simt importanta
~ pentru ca ai avut rabdare sa citesti 99 de motive pentru care te iubesc la nebunie :X


~ pentru ca ma enervezi !!!!
~ pentru ca stii ca ma enervezi si o faci in continuare
~ pentru ca ma enervezi cand nu`mi spui ce surprize imi faci

Un comentariu:

  1. Haha si eu am scris o lista similara demult:

    100 de motive pentru care vreau sa fiu cu Andreea:

    1. Pentru ca O IUBESC MUUUUUUUUUUUUUUUUUULT, MULT-MULT-MULT, MULT-PREA-MULT.
    2. Pentru ca vreau s-o strang tare in brate.
    3. Pentru ca vreau sa tin mainile ei sub cap.
    4. Pentru ca e foarte draguta si frumusica.
    5. Pentru ca are o voce superba.
    6. Pentru ca e desteapta si are simtul umorului si... si...
    7. Pentru ca e pe lista mea cu persoane pe care le admir.
    8. Pentru ca imi place s-o privesc.
    9. Pentru ca vreau sa stau in dreapta ei.
    10. Pentru ca vreau sa MERGEM prin locuri necunoscute.
    11. Pentru ca vreau sa vorbesc cu ea.
    12. Pentru ca o visez.
    13. Pentru ca imi place sa fiu iubit.
    14. Pentru ca tin mult la ea.
    15. Pentru ca vreau sa aiba grija de mine.
    16. Pentru imi place cum se stramba.
    17. Pentru ca imi place cum miroase.
    18. Pentru ca vreau sa stam lipiti.
    19. Pentru ca vreau s-o sarut pe cap.
    20. Pentru ca vreau sa ma sarute pe cap.
    21. Pentru ca vreau sa ne plimbam.
    22. Pentru ca vreau sa ma simt bine.
    23. Pentru ca vreau sa se simte bine.
    24. Pentru ca m-am plictisit de mine.
    25. Pentru ca vreau sa stau pe iarba cu ea.
    26. Pentru ca vreau sa stau pe plaja cu ea.
    27. Pentru ca vreau sa-mi arate steaua ei.
    28. Pentru ca vreau sa-mi dea o stea.
    29. Pentru ca ar fi frumos.
    30. Pentru ca ne meritam.
    31. Pentru ca ne iubim.
    32. Pentru ca suntem indragostiti.
    33. Pentru ca o pot alege dintr-o suta.
    34. Pentru ca in ochi are inima mea.
    35. Pentru ca in ochi am inima ei.
    36. Pentru ca vreau sa ma invete sa sarut.
    37. Pentru ca vreau sa ma invete sa dansez.
    38. Pentru ca vreau sa ma invete sa inot.
    39. Pentru ca vreau sa ma invete sa fumez.
    40. Pentru ca vreau sa ma invete lucruri noi.
    41. Pentru ca vreau sa-mi citeasca.
    42. Pentru ca vreau sa-mi cante.
    43. Pentru ca vreau sa-i citesc.
    44. Pentru ca vreau sa-i cant.
    45. Pentru ca vreau sa facem amandoi cumparaturi.
    46. Pentru ca vreau sa bem amandoi din aceeasi sticla.
    47. Pentru ca vreau sa mancam amandoi din aceeasi bucata.
    48. Pentru ca vreau sa respir prin parul ei.
    49. Pentru ca vreau sa ne tinem de mana.
    50. Pentru ca as sari de bucurie.
    51. Pentru ca vreau sa ne privim.
    52. Pentru ca vreau sa ne sprijinim capul unul de altul.
    53. Pentru ca vreau sa stam fata in fata.
    54. Pentru ca vreau sa stam spate in spate.
    55. Pentru ca vreau s-o mangai.
    56. Pentru ca vreau sa ma mangaie.
    57. Pentru ca vreau sa ma incalzeasca cand tremur.
    58. Pentru ca vreau s-o incalzesc cand tremura.
    59. Pentru ca afara e soare si e cald.
    60. Pentru ca afara ploua si e frig.
    61. Pentru ca vreau sa ma nasc din nou.
    62. Pentru ca nu vreau acum sa fiu trist.
    63. Pentru ca vreau sa ne uitam la luna.
    64. Pentru ca ne plac animalele.
    65. Pentru ca vreau sa-i contruiesc un balcon.
    66. Pentru ca vreau sa ascultam amandoi muzica.
    67. Pentru ca vreau sa ma uit cu ea la filme.
    68. Pentru ca vreau sa-i fac poze.
    69. Pentru ca vreau sa-i povestesc.
    70. Pentru ca m-a tampit.
    71. Pentru ca nu vreau sa se termine.
    72. Pentru ca vreau sa dorm pe picioarele ei.
    73. Pentru ca am visat ca zbor.
    74. Pentru ca ca vreau sa cred.
    75. Pentru ca vreau sa ne sarutam dupa ce ma invata.
    76. Pentru ca vreau sa dansam dupa ce ma invata.
    77. Pentru ca vreau sa inotam dupa ce ma invata.
    78. Pentru ca vreau sa fumam dupa ce ma invata.
    79. Pentru ca vreau sa facem lucruri noi dupa ce ma invata.
    80. Pentru ca doar ea e in inima mea.
    81. Pentru ca m-a schimbat.
    82. Pentru ca vreau sa am curaj.
    83. Pentru ca altceva nu mai conteaza.
    84. Pentru ca respir doar pentru ea.
    85. Pentru ca ar fi ceva nou.
    86. Pentru ca nu vreau sa fiu suparat.
    87. Pentru ca acum scriu lista asta.
    88. Pentru ca n-o pot uita.
    89. Pentru ca ma gandesc tot timpul numai la ea.
    90. Pentru ca vreau sa fiu fericit.
    91. Pentru ca vreau sa adorm linistit.
    92. Pentru ca s-ar indeplini un vis.
    93. Pentru ca vreau sa stam imbratisati inca o noapte in Vama Veche.
    94. Pentru ca sunt disperat dupa ea.
    95. Pentru ca vreau sa ma casatoresc cu dansa si sa avem doi copii.
    96. Pentru ca e tot ce-mi doresc de la viata.
    97. Pentru ca nu mai pot continua.
    98. Pentru ca mi-am gasit pereche in Vama Veche.
    99. Pentru ca nu mai vreau sa fiu singur.
    100. Pentru ca nu vreau acum sa plang.

    RăspundețiȘtergere