luni, 1 iunie 2009

de ziua noastra...a tuturor...


probabil vei fi putin dezamagit cand astazi eu nu iti voi da nimic. e 1 iunie. chiar daca ti`am promis... ei bine, este o scrisoare. una pe care nu ti`o voi trimite, dar va ramane aici, in gandurile mele (pe care, bineinteles, le vezi si tu ). iti mai amintesti cand ne`am cunoscut? iti amintesti cand sentimentele care le avem acum au inceput sa se infiripe? iti amintesti ... primii fiori si sentimentul de dragoste pe care eu il simt zi de zi alaturi de tine?

nu stiu... nu stiu cat stii tu despre... ei bine, despre cum esti tu cand esti copil. iti zic eu...esti adorabil. nu te manifesti la fel ca mine (nu sari in balti, nu te dai in leagan... ) dar ti`ai dori sa fii din nou. si asta... ah... observ cel mai bine cand te tin in brate. ( o sa incerc sa iti descriu sentimentul ) cand te tin in brate... chiar ma simt ca o mama ... te vad cum imi stai pe piept, odihnindu`ti capul si respirand usurat. fara stres. te mangai pe par sperand sa iti inlatur orice grija. simt nevoia sa te protejez... esti pur si simplu adorabil. ti`am zis ca imi trezesti instincte materne :)) ei bine, chiar asa si e.

mai tii minte primul sarut? melodia de pe fundal? apropierea? teama? privirea? mai tii minte cand ti`am zis prima oara ca te iubesc? parca a trecut atat de mult timp... si totusi...acum... nu mai pot vedea lucrurile altfel. esti tot ce imi doresc. si...
sincer...
chiar...




TE IUBESC :X

p.s. ceea ce e scris aici a fost redactat aseara. asteptam sa ajungi acasa si sa citesti. scrisoarea ta...ei bine, gandim cam la fel. celalalt cadou o sa ajunga... miercuri cel tarziu :d

si ...

La Multi Ani ! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu