marți, 30 iunie 2009

happy day... [:X]



uite o zi fericita 100%. nici ca se poate mai perfecta:x adica bine, se poate :)) (vorbesc despre ziua de ieri) pentru care tu esti responsabil. de fapt, este vina ta in totalitate pentru tot. pentru ca te iubesc, pentru felul in care ma faci sa ma simt, pentru ca tot ce fac, fac pentru tine... si ... si... esti perfect :X ador si pozele cu tine cand erai micut... si dragut... si acum te facusi mare... si esti si mai dragut :)) nu stiu, nu pot sa scriu nimic romantic. parca... sunt atat de bine dispusa incat as satiriza ideea. but... i know one thing... i want to spend my lifetime loving you...
si azi, daca mergem in parc, iti sunt datoare sa vezi si pozele cu mine :))

te ador. stau pe scaun si scriu si am un zambet asa idiot si o privire cu niste ochii mari... si undeva prin capul meu e imaginea ta. un filmulet cu clipele de ieri. un film foarte bun de altfel. imi vine sa scriu ceva gen dragostea nu are punctuatie. sa continui la nesfarsit sa iti spun ca te iubesc si cum si cat si unde si de ce si ca nu vreau sa iti mai dau drumul vreodata si ca ador sa te tin in brate nici macar nu`mi vine sa cred ca iubesc...si te iubesc pe tine si ma amuza teribil cand te pisicesti :))

... si cand ma enervezi esti atat de dulce nu as vrea sa mai vad vreodata durere in ochii tai pentru ca meriti sa fii fericit si ieri... ieri chiar erai fericit. fiecare secunda se citea in ochii tai, erau atat de adanci si profunzi si zambetul tau atat de adorabil... esti chiar ... tot ce mi`am dorit vreodata. si voi incerca sa iti indeplinesc orice dorinta, orice vrei sa faci, oriunde vrei sa mergi... inca nu intelegi ca alaturi de tine orice e frumos. oh, my dear, cat ador :X

p.s. i`m sincerely yours :X



( >:) stiu cat iti place poza aceasta - ultima - si nu am rezistat sa nu o postez :d)

Un comentariu: