vineri, 19 iunie 2009

ingrijorare... ( Buzz ! )


ah c`mon... e prima oara cand nu intrii pe mess pana la ora asta si sunt ingrijorata. ai patit ceva? ti`am trimis un mesaj... apoi un altul. enough.

nu te stresez.

poate dormi. atat de mult? (!) sau poate esti plecat cu ai tai. sau poate te simti rau. sau poate nu iti merge PisiCa. sau poate pur si simplu nu ai chef. of... e groaznic. ai idee macar cat de mult imi lipsesti? de cand suntem impreuna nu ne`am vazut 3 zile. 3 zile :(( ! e trist... da, stiu. ar trebui sa recuperam cu 3 nopti. alta poveste.

am incercat orice ca sa imi distrag atentia de la tine. ce fain e sa iubesti. sentimentul asta de grija, de protectie, afectiune... sa daruiesti tot... sa ai incredere... tot ce faci cu drag sa faci pentru celalalt... adorabil.

c`mon... e 14 fix... cand intrii pe net, dupa ce deschizi mess`ul si o sa intrii - ca de obicei - si pe blog`ul meu... dupa ce vezi postarile... da`mi un buzz!

ah... am intrat pe blog`ul tau. din impuls. pur si simplu simteam ca o sa gasesc ceva acolo. bineinteles, mi`a placut. varianta mea va aparea cand va deveni realitate :>

mi`aduc aminte ca nu esti p`aici... imi lipsesti... da`mi un Buzz!

Un comentariu:

  1. iubirea? adevarat este frumos sa iubesti... siti cam vine de hac nui asa?

    RăspundețiȘtergere