miercuri, 10 iunie 2009

my birthday...


mda... azi e aceea zi a anului pe care majoritatea oamenilor o asteapta: ziua lor aniversara. telefoane, mesaje, cadori, atentie... si, inevitabil, azi este ziua mea... nu m`as fi asteptat... a inceput dragut... adica... nu ma interesa, nu mi s`a cantat la multi ani... eram putin trista. apoi am primit o veste proasta. happy b`day to me :-<

planuisem inca de ieri sa`mi scot prietenii la o inghetata. chitz, cole&pimpky, filip, jedy... cosmin :-" . a fost placut... mai ales ca ne`au scos din starea naspa in care eram ( eu si cole ). am papat muuulta inghetata si am facut muuulte poze... apoi am plecat la cosmin :X... si bineinteles ca a complotat cu chitz ca sa imi ia cadou :X un tricou cu crazy sheep :X si este genial :X si felicitarile :X

un minim de dragoste si prietenii mei au salvat ziua :X si cu ocazia asta vreau sa va reamintesc cat va iubesc :X si ca va sunt recunoscatoare ca imi sunteti alaturi... si`mi ridicati moralu`... ca mi`ati spus "la multi ani" prin ragaieli... si ... si... sunteti cei mai buni :X:X:X

p.s. sufletelului meu ii multumesc cel mai mult pt efort :X ( sa stii ca il apreciez la adevarata valoare, asa cum fac de obicei... -> iarta`ma pt prostii... simt ca am gresit cu ceva chiar daca inca nu stiu cu ce :D ) si... te iubesc :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu