duminică, 14 iunie 2009




n`am mai scris nimic de la ziua mea. adica de 4 zile?! ciudat, imi pare ca a trecut mult mai mult timp. de fapt, tot simteam nevoia sa scriu doar ca... nu aveam ocazia. zilele astea te`ai comportat trist. absolut orice faceai sau ziceai ma afecta cumplit. ce mi`ar place sa fiu nesimtita :)) de fapt, nu mi`ar place dar a fost dureros. iti inteleg motivele si ... imi pare rau. oficial, imi cer scuze pentru tot.

ziua de azi a fost placuta. de fapt si ieri, ca am baut. dar n`ai fost langa mine. zi insa mi`am revazut cea mai buna prietena ( marinush te ador :X ) si cu prietenul ei ( va multumesc si pentru cadou :D ) si cu prietenul meu :X. am mers la o cafenea si m`am amuzat teribil. toate glumele la care ne prapadeam de ras si aluziile si barfele si tachinarile :)) de ce nu intelegeti ca noi nu suntem gelosi? :)) ce faceam cu vaselina? a... cum arata chelanita aia? cum le place baietilor sa fie treziti dimineata ? :)) ... am mers la pizza :x da, chiar mi`era pofta :)) zilele petrecute cu voi sunt atat de frumoasa... da cosmin, alea petrecute cu tine nu sunt frumoase, sunt geniale :X chiar daca ma enervezi :)) glumeam :d te ador :X

am mai scris 1-2 poezii... pe care probabil le voi transcrie saptamana asta si le veti citi. si compunerea despre o noapte anume... :-"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu