sâmbătă, 27 iunie 2009

rabdare :))


am o stare de plictiseala...de fapt nici nu stiu daca e plictiseala... hay s`o numim clasic, "stare naspa". dupa atatea griji si inca o noapte nedormita calumea ( fiind a 3a consecutiva ) ma simt obosita sau ... mi`a picat prost filmul. am vazut revolutionary road si... e o drama interesanta dar cred ca am gandit`o prea mult :)) a fost prea trista si trebuie sa ma distrag nitel...

m`ai intrebat ieri... ce cred eu despre tine. e un subiect ce trebuie tratat cum se cuvine si apreciat asa cum trebuie, pe blog. am avut timp sa ma gandesc mai bine si sa formulez intr`un mod dragut.

in primul rand, nu o sa retractez ce am zis ieri: "esti minunat!" . pentru ca esti, intr`adevar. cred despre tine ca esti o persoana buna, nobila, sincera, onesta, altruista, alternanta, sensibila, placuta, grijulie, atenta, aeriana, valoroasa, amabila, zapacita, directa, protectiva, o vacuta mica uneori... ah... pana de idei :)) pana acum am scris incontinuu si acum incep sa ma gandesc. probabil voi mai adauga pe parcurs. :D
stiu ca astepti sa citesti ce scriu... :)) cautam o poza adecvata :P
a, da... uneori ma simt neglijata... sau ca nu iti pasa... uitasem de asta :)) :">

p.s. I love you :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu