vineri, 19 iunie 2009

raspuns...


daca mi`ai raspunde "nu", te`as intreba ce rost are.

daca mi`ai raspunde "nu stiu", ti`as zice ca "nu stii nimic" si m`as amari.

si daca mi`ai raspunde "da", te`as intreba de ce crezi asta.

de ce nu folosesti inutilitatea cuvintelor pentru a`mi explica? si da, ti`am zis ca iti sunt alaturi. dar daca voi reusi sa iti patrund in minte sau nu, inca nu stiu... cum poate ceva simplu sa inteleaga ceva complex?

si cand ma gandesc ca certurile noastre erau la inceput ceva de genu`... :

(eu) - De ce esti tacut? Esti suparat pe mine? Stiu ca esti suparat pe mine si ca ar fi trebuit sa`mi dau seama dar… am facut ceva, nu? Am facut ceva rau. Stiu ce este? Sau este ceva ce doar ti s`a parut… Nu. Am facut-o. Am… facut`o. Am facut ceva oribil si imi pare foarte rau. Haide… trebuie sa`mi spui. Chiar nu stiu ... A fost ceva ce am zis? a fost ceva ce am facut? a fost ceva ce am zis si am facut? a fost ceva ce am zis si facut, dar nu mi`am dat seama la timp, motiv pentru care te`ai suparat? da... ma gandeam eu ca este asta. Orice ar fi fost, nu vorbeam serios.


Gand...

frumusetea se termina in uratenie. destinul tineretii este sa se ofileasca iar viata nu este decat o lenta putrezire pentru ca noi murim cu fiecare zi ce trece. din fericire, ne ramane muzica. ti`ai dat seama cat de dependenti de muzica suntem? nu vreau sa stiu ce ar fi viata fara ea. in orice clipa, indiferent de starea de spirit, simti nevoia sa asculti muzica. si daca nu asculti, fredonezi in minte un cantecel banal pe care nu l`ai mai auzit de ceva vreme sau pur si simplu s`a intiparit in sinapse. muzica este o slabiciune...

stii... esti atras intotdeauna de slabiciuni. indiferent despre ce gen de slabiciuni e vorba. morale, fizice, gusturile... protejezi ceea ce iubesti... gandesc incoerent si asta ma enerveaza. dupa noaptea trecuta ma simteam atat de bine... si... chiar eram happy. postarea ta de pe blog m`a demoralizat total. o sa ies cu un prieten si sper sa ma mai destind. de ce ma doare sa te iubesc? ce absurd suna... si poate chiar e. but... love hurts. si`mi place. daca totul ar fi perfect ar fi ... plictisitor. bineinteles, o sa imi cer mereu scuze pentru ca nu sunt perfecta pentru tine. dar tot timpul decizia iti va apartine. imi este somn...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu