marți, 23 iunie 2009

relaxare...



cele mai bune momente de inspiratie sunt cele care te cauta in baie. e o clipa de relaxare atat de geniala...mai ales daca esti singur acasa si nu ai pe nimeni care sa te deranjeze...

ma ridic sa caut un caiet pe care sa scriu... lumanari, sarea de mare care se topeste usor pe pielea mea putin umeda...o picatura de apa se rostogoleste usor pe mijlocul spatelui provocandu`mi un fior. iau prosopul si ma infasor in el...

robbie william - supreme

ma gandesc - ca de obicei - la tine. probabil acum dormi si visezi frumos ( e 9:47 ). mi`amintesc ce ai scris pe blog. a fost minunat. imi trec o gramada de ganduri prin minte si nu stiu pe care sa il opresc. hmm... cat de mult te iubesc. e greu de descris, mai ales ca nu intelegi cat de mult insemni pentru mine, cat de special esti. si uite ca maine se implinesc 2 luni. 2 luni de cand te am... 2 luni de cand ma suporti :D.

te`am cunoscut...nu. adica da. te`am cunoscut intr`o perioada dificila a vietii mele si te`am regasit intr`una asemanatoare. ce pot sa zic? m`ai bulversat. dupa 1 an intreg in care nu ne`am vazut decat fugar, sa discut cu tine a fost.. dureros, incantator, complet... caci da, exact asa mi`ai strafulgerat inima. ca si cum mi`as fi gasit sufletul pereche. acel an in care nu ne`am vorbit a fost dat cu un anumit scop ( zic eu ). tu... neschimbandu`ti iubirea pentru mine. eu... sa trec prin mai multe lucruri pentru a invata sa iti apreciez iubirea.

avantasia - the story ain't over

bine, ne mai certam noi din cand in cand ( rar ) dar e normal :D nu poate fi mereu perfect...


te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt o adevarata lady numai prin simplul fapt ca ma iubesti. daca adaug si dovezile, faptele si cuvintele...

ce imi place la tine...

- imi place ca esti ciufulit 98% din timp...
- imi place felul in care ma privesti, sclipirea din ochii tai
- imi place zambetul tau de strengar, adorabil
- imi place felul in care ma tii in brate
- imi place ca esti printre singurii care ma vad asa cum sunt si ma apreciezi
- imi place ca ma respecti
- imi place ca ai incredere in mine
- im place felul in care te imbufnezi cand fac sau zic ceva ce te deranjeaza

( pana si PisiCa stie cat de mult te iubesc, pentru ca a inceput sa cante " love you till the end"). imi place totul. pana si micile defecte ti le trec cu vederea.

unde as vrea sa merg cu tine... hmm... peste tot :D vreau sa vad toata lumea si atat timp cat sunt cu tine ar fi cu adevarat special. dar pentru inceput, vreau sa mergem la munte :D

cel mai mult astept ziua in care vei simti si atunci vei plati pentru TOT ce mi`ai facut. stii tu la ce ma refer :D si am si o idee funny: o sa numar. nu iti spun ce... este o surpriza :)

ah...de cand nu ti`am mai facut o surpriza... ar fi cazul.

oasis - wonderwall

... incep sa ma plang in gand. nu stiu cu ce sa ma imbrac, vreau un aparat foto performant, vreau sa arat si eu mai bine, vreau sa muncesc, vreau la munte...

ia stai asa... nu`i bine. o adevarata lady nu se plange. deci uita`ti ultimul paragraf. :D m`am relaxat destul si trebuie sa ajung si la fundatie.

si...

pisule, te iubesc :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu