luni, 29 iunie 2009

sweet pain...


noapte nedormita. a 4a. am avut niste crampe de rupeam patu`. si greturi. ( nu astept niciun al 3lea). nu a functionat muzica. pentru prima oara. am ascultat debussy si fiecare nota mai sus era sincronizata cu o durere de stomac acuta. pe urma hands of jack = pain. relativ adecvata. am dormit in total 2 ore. m`am gandit la tine. stii cat de mult as fi stat ieri cu tine? pana la rasarit... pareai putin uimit de euforia mea. asteptasem atat de mult clipa in care sa te revad...

...uite`te la mine cu ochii aceia plini de dragoste si spune`mi ca ma iubesti. mangaie`ma si strange`ma in brate si nu imi da drumul. vreau sa continui sa visez. sa te stiu langa mine, fericit. saruta`mi fruntea... asa, cum numai tu faci. saruta`mi buzele caci fara un sarut dragostea e nimic. dragostea e viata... e fara de pret. e tot ce ai. e tot ce am. te am pe tine iar tu esti dragoste.

fusese totul prea perfect... se putea sa nu? si pentru prima oara nu a fost numai vina mea. ai inteles gresit totul. irascibil e o persoana care se supara usor. eu in seara asta nu am fost suparata sau nervoasa. doar amarata, trista. din cauza unei glume si mai apoi a ordinului tau " hai, du`te la culcare " . de parca as fi fost intr`o stare atat de jalnica incat sa ma trimiti la culcare. si probabil stii ca te contrazic. indiferent de situatie. chiar credeai ca faptul ca te`ai pisicit pe langa mine si ca m`ai tinut in brate a fost trecut cu vederea? nu. nicidecum. dar faptul ca am discutat ( si au fost totusi chestii destul de importante ) a fost mai bine intiparit in minte. da, totusi imi cer scuze... nu am vrut... sa stric ziua asa. sa`ti amintesc ca nu sunt perfecta? probabil ca ti`ai reamintit.

a da... si stii de ce nu ziceam nimic? cautam niste poze cu lei si oi... ca sa avem niste imagini animate ale noastre pe care sa ne amuzam mai tarziu...

P.S. I Love You :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu