vineri, 26 iunie 2009

what will the dawn bring...?


a fost furtuna. si nu numai afara ci si in mintea ta. m`am trezit la 4:43 si primul lucru din mintea mea a fost "blogul lui". bineinteles ca al tau. ascultam muzica...de fapt, toata noaptea am ascultat. nu am putut sa ma odihnesc deloc dar cu toate astea ma simt bine. trista din cauza mortii lui Michael Jackson si Farrah Fawcett. niste legende ale anilor `70-`80 s`au dus pe alta lume...a celor in nefiinta.

zorii au adus mica amagire a ce ai scris tu pe blog... a adus vesti proaste... a adus putin mai multa dragoste pentru tine decat aveam ieri... si mult mai putina decat voi avea maine. imi trecusera atatea idei despre ce sa scriu si uite ca am uitat... tocmai eu. o sa ma tachinezi pe chestia asta, sunt sigura.

dar... au ramas ideile surpriza pentru chitz :D

ai observat ca dupa furtuna rasare soarele? norii se duc si apare un curcubeu? tu nu vei face exceptie. nu imi dau seama exact de ce te`ai simtit trist si singur, doar stii ca iti sunt alaturi, dar dupa furtuna asta, va venii si soarele. si atunci o sa fie atat de bine incat un dans al curcubeelor se va intinde in fata ta ametindu`te cu stralucirea culorilor. si atunci vei fi surprins de cel mai frumos sentiment. nu vei mai stii...ci vei simtii ca iubesti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu