vineri, 10 iulie 2009

cum te iubesc...




cu toate ca sunt aproape sigura ca ti`am mai zis odata cum te iubesc, o sa iti repet... te iubesc cum numai un suflet de copil poate iubii... cu inocenta ochilor, cu nebunia varstei, cu intensitatea vitezei luminii, cu rabdarea unei mame, cu riscuri si temeri absurde...mai presus decat mine insumi. sunt prizoniera ta fara speranta. te iubesc... cu mintea, cu sufletul, cu inima, cu gandul, cu trupul... ah... cu ce vrei tu. si stii ce? am incredere in tine. deplina. am nimic fara tine. si cand nu imi esti alaturi, mainile mele iti caut mana, ochii mei iti cauta privirea si orice particica din mine iti cauta mangaierea. esti esential...

si chiar daca mai sunt zile in care totul nu este atat de perfect cum vroiam noi, stiu ca asta se va schimba... in timp. si o sa fie ca la inceput. oare... vrei si tu asta?

you are the color of my life ...

esti vantul ce`mi ciufuleste parul si`mi mangaie usor fata... esti marea. esti fulgul de nea ce`mi cade pe buze si se topeste usor... esti ploaia care ma invaluie usor... esti o emotie, un fior ... esti o raza de soare ce`mi lumineaza viata ... esti un copil ... esti inocenta ...

te iubesc. :x


p.s. i`m sincerely yours

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu