luni, 27 iulie 2009

emotii.


ni se intampla in fiecare zi. sunt pozitive sau sunt negative. stiu ca a trecut mult timp de cand n`am mai scris. lucrurile se schimba. nici nu aveam idei. veste noua: m`am angajat. finally. [ I did it for us :X ]

revenim la emotii. ele ne alcatuiesc orice stare. se pare ca noi 2 am trecut prin multe emotii in ultima vreme. trebuie sa recunosc... m`a surprins ca ai acceptat atat de repede sa`mi fi alaturi indiferent de ce se intampla. si eu te iubesc. azi am revazut atatea persoane... alina, cole, wolf, ady, turcu... pe tine te vad mereu :D a fost o zi placuta... plina de momente... dragute. o sa ne mai amintim de ele. :))

revin (iarasi) la profunzimea emotiilor. cum sa nu ai emotii la ... o prima intalnire? un prim sarut? un examen? un interviu? meciul echipei preferate? o prima data? un mic stres aleatoriu ... si mai sunt si emotiile... acelea frumoase... emotiile fericirii... emotiile cauzate de un suras... o privire... un gest... o escapada... o zi petrecuta exact asa cum iti doresti... fie ca leneviti pe canapea uitandu`va la televizor fie ca iesiti undeva si va simtiti bine... sau emotiile unor lacrimi. in orice exista o emotie... si daca ar fi sa fiu o emotie... hmm... as vrea sa fiu un fior. acel fior care te traverseaza intr`un moment de romantism si pasiune, fara pic de stres, ce duce spre o culme a placerii in care nu poti decat sa mai vrei...



sunt somnoroasa. (dane, oriunde in tara e mai bine decat in bucuresti... daca ai stii cum suntem priviti... )

te iubesc atat de mult... :X

p.s. i`m sincerely yours :X

2 comentarii:

  1. emootiile sunt cele mai puternice arme ale omului.... rationamentul este infirm...

    RăspundețiȘtergere
  2. emotiile se nasc in mintea noastra, iar mai devreme sau mai tarziu vor disparea...insa dupa parerea mea, e frumos atunci cand inca le avem :)

    RăspundețiȘtergere