joi, 16 iulie 2009

nights of love ...


dupa cum am zis, acea cabanuta este si un loc intim... daca treci cu vederea scartaitul patului si faptul ca se aud prin pereti. si se simte. am mers impreuna cu cosmin, mara + deyu si antonia + horia. toata lumea, foarte okay, apreciez ca au fost punctuali la gara :)) .

noapte...lumanari...racoarea usoara din camera. iti simteam emotiile, entuziasmul ... stateam la tine in brate si discutam. asteptam caderea noptii. si a venit... m`am schimbat in timp ce tu stateai cu spatele. am pasit usor spre tine si te`am imbratisat, sarutandu`te pe gat... magie. te`ai intors si m`ai privit in ochi... scanteie. ne`am sarutat... eram ca doi copii mici ce descopera lucruri noi. fericirea. atingerile. saruturile. ... " am sa intru in tine si`am sa cad in gol... tremur toata si imi vine sa plang... cum sa ametesti de la un sarut? " ... odata... de doua... de trei... totul era atat de placut. eram doar noi... si ne`am daruit unul altuia cu toata iubirea. te ridicai si te lasai usor pe pieptul meu. te mangaiam... iti desenam cu degetul fiecare linie, fiecare cuta, gropitele din coltul gurii. erai atat de cald. te ridicai iarasi si privirile ni se intalneau. ochii iti straluceau. zambeai... un zambet si o privirea ca a unui copil... fericit. eliberat. indragostit. excitat. pe culmea placerii... perfect. tindem sa credem ca nu exista perfectiunea. pana nu o gasim. si atunci, suntem fericiti ca ne`am inselat. si cea mai mare fericire a mea este aceea cand te vad pe tine fericit.

daca as fi putut sa opresc timpul

... neconditionat si irevocabil ... te iubesc.

p.s. i`m sincerely yours :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu