vineri, 3 iulie 2009

nu stiu nimic ...


detest faptul ca trebuie sa admit asta, dar se pare ca asa e. sunt... dezamagita? da... de mine insumi. nu stiu sa gatesc, nu stiu sa desenez, de fapt... nu exista nimic la care sa pot afirma ca sunt cu adevarat buna. :-<... ma simt ca ... cam naspa. mi`ar fi placut sa iti fac surpriza sa gatesc si sa iasa ceva... prezentabil. nu cred ca vei manca o viata numai de la kfc si mc... dar... :(( continui mai tarziu. e doar o schita...

continui.

ieri a fost o zi tragica-happy... gatitul meu e catastrofal dar am primit incurajari. o sa invat, promit :D

si bineinteles ca alaturi de tine ziua a fost geniala ( trecem cu vederea evenimentul penseta ). esti genial. si stiu ca ai fost fericit. s`a vazut si s`a simtit. privirea ta... in your eyes I see my unborn child... stiu ca nu sunt romantica decat atunci cand vreau... si e mai funny sa iti stric tie momentele ( rautate mica...stiu, stiu... )

azi.

mergem la munte baaai :X:X:X abia astept. azi am condus pe ploaie. era sa derapez. e complicat - trebuie sa fii atenta la atat de multe chestii... . am vazut dunarea si malul bulgaresc. nu o sa intelegi ce fenomen si ce entuziasm am simtit. dorinta de a calatori nu a fost nicicand mai puternica, si eram atat de aproape... incet incet, vizitez si sudul... un pic de vest stiu... un pic de centru stiu... eh :D o sa vad tot :X

buey sugar cube... te iubesc :X... and you know i`m sincerely yours :D

Un comentariu:

  1. Nu-ti face griji, gatitul se invata. Eu uitam tot timpul sa pun sare in mancare, cartofii prajiti imi ieseau catastrofali (zici ca erau fierti), iar sosul pentru spaghete l-am facut cu ketchup :))
    Mari

    RăspundețiȘtergere