duminică, 9 august 2009

dreaming of you...


stau in pat. stateam de fapt. cu ochii larg deschisi ascultam bella's lullaby. melodia oficiala. superba. ascultam cum linia melodica incepe lent... apoi jucaus... apoi se termina aproape cu un suspin... te visam. imi aminteam cat de frumos poate fi sa ma trezesc langa tine. sa te vad somnoros. povestea este despre un baiat dormind intr`un pat ingust. parul negru salbatic in toate directiile se odihnea pe perna... e ca si cum nu ar fi. ne`am amarat cam tare zilele astea... si parca totul este fara rost... o sa fim bine. si eu. si tu. noi. un coleg are la status... " tu esti aleasa mea :X " . mi`am adus aminte de cat timp nu mi`ai mai spus asa... sa`ti fi schimbat gandurile? suna asa frumos cand mi`o ziceai tu... cate lucruri au disparut din mica noastra rutina lingvistica si faptica... mi`e dor de ele. mi`e dor de cum eram odata... printul meu... in clipele ce vor urma trebuie sa ne salvam reciproc. atat pe noi cat si ceea ce insemnam noi. ai zis ca n`o sa ma lasi sa cad. take my hand tonight.. let`s not think about tomorrow... te iubesc :X

be safe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu