vineri, 7 august 2009

incercari ...


de ce fiecare clipa de fericire trebuie s`o platim in lacrimi? de ce te ascunzi si nu imi spui ce simti...?

nu o sa intru in detalii... o sa zic doar... ca viata ne pune de multe ori la incercari peste care trebuie sa trecem. sa fim puternici. sa ne dovedim dragostea astfel.

in momentul acesta... ma simt singura, neajutorata, simt o durere mai mare decat orice va puteti inchipuii, o amaraciune devastatoare, neputinta, simt cum cu fiecare secunda, sufletul meu moare ... cat as vrea sa pastrez minunea ...

tu ... imi esti alaturi. dar esti, ca de obicei, de neatins. nu iti pot simtii dragostea. rece, distant, departe si totusi aproape. cate paradoxuri intra in adevarul nostru? totul trece. vom trece si peste asta ... cu timpul. eu, poate ceva mai greu. o parte din mine nu va mai fi niciodata la fel. dar, va am pe voi ( va simtiti ) care ma ajutati mereu. si va iubesc. si pe tine te iubesc. atat de mult incat se pare ca sacrific orice...

"why my life is it so? we`re so bad, i didn`t know... tell me what do you feel when you look in my eyes... don`t worry i`ll be okay"

p.s. i`m sincerely yours ... <3

candva, speranta va reaparea
deoarece cumva ma vei salva...
nu`i asa?

Un comentariu:

  1. well...nu trebuie sa lasati pe nimeni si nimic, sa va indeparteze:)...imi place cum scrii :)...multa inspiratie in continuare& take care >:D<

    RăspundețiȘtergere