vineri, 4 septembrie 2009

fericire


nici nu stiu de ce am pus titlul acesta. cred ca l`am mai folosit odata, dar nu conteaza. azi e o zi cu totul fericita. am tot ce imi doresc. si intr`adevar nu regret nimic. nu`mi pare rau ca a venit toamna si incepe scoala...chiar abia astept. acum. :D daca nu luam corigenta nu imi parea bine:D multumita tie, pentru ca pe langa celelalte calitati ale tale, o adaug pe cea de profesor de matematica. si imi pare bine ca te am alaturi. te`ai intors de ceva vreme insa nu am avut dispozitia sa scriu. iti multumesc pentru toooot :x pentru ca te`ai gandit la mine si pentru amintirile frumoase care mi le`ai adus de acolo. nu o sa te mai stresez cu viitorul - stiu ca nu iti face placere - o sa ma bucur de prezent si de fiecare clipa pe care o petrecem impreuna. iti datorez atat de multe... drept urmare, o sa incep cu un simplu: Te iubesc :x

p.s. I`m sincerely yours ...

Un comentariu:

  1. E frumos sentimentul de iubire! Sa fii fericita intreaga viata!

    RăspundețiȘtergere