vineri, 23 octombrie 2009

6 luni... [:X] (sau the curious case of...)


e putin ciudat cum, atunci cand intalnesti o persoana, simti ca ea este cea potrivita si alaturi de care vrei sa ramai pentru totdeauna. pur si simplu simti. si indiferent de ceea ce facem, intr`un fel, la un moment dat ne reintalnim...

eu stiu si unde, stiu si cand, stiu ca mi`a placut mult de tot chipul tau bland. si cred ca, undeva in sufletul meu, te`am iubit de cand te`am vazut.

uite ca au trecut 6 luni... parca prea repede. sau poate prea incet. probabil d`asta simt ca ne stim de o viata. si totusi...pare putin, nu? este intr`adevar putin...am trecut prin atatea...impreuna. si nu cred ca s`a schimbat ceva cu toate ca s`au schimbat multe. si vorbind de mine... poate nu mai sunt bine dispusa mereu dar te iubesc mult mai mult ca la inceput. si voi continua sa fac acelasi lucru. pentru ca iubirea noastra creste odata cu noi. am avut parte si de fericire. si de tristete. durere. departare. apropriere fara limite. surprize. libertate...

si la rau, dar si la bine, eu promit ca voi fii alaturi de tine...

te iubesc :X

p.s. I`m sincerely (& forever) ... yours :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu