luni, 18 ianuarie 2010

Dor :x


Pentru ca nu poti cadea cand cineva te tine de mana ... :x

Vine... vine vacanta. Finally. De mult nu am mai asteptat o vacanta cu atata nerabdare. :D Citind postarea lui Sandu despre vacanta lui de vara ... mi`am amintit de a mea :"> ce momente ... ce privelisti ... ce aventuri :)) chiar daca eram putini si ne era cam frica sa iesim noaptea din camere fara 50 de lanterne dupa noi :)) poate la vara o sa facem o alegere mai ... silentioasa :)) elecrificata? ce mai ... civilizata :D
...ce dor de a adormi seara pe pieptul tau :">
Dar lasa ca ne facem noi mari :d

Imi este de dor de muulte lucruri si cel mai mult e de surprize :)) pentru ca lucrurile mici conteaza ... :-? hmm... tocmai mi`a venit o idee :D

In fine... oboseala si lipsa de timp isi pune tot mai dur amprenta pe mine (cel putin) si dispozitia de scris se cam reduce considerabil. Imi revin eu :D

Azi dimineata m`am bucurat ca un copil la prima lui zapada :))
Am sarit si...
...am chicotit si ...
...am fredonat "anyone else but you" :D si ...
...am aruncat zapada si am prins cativa fulgi pe care i`am tinut in mana pana s`au topit putin cate putin... si le`am admirat stralucirea si rapiditatea la lumina ... stalpilor de electrictate :)) Ca felinare nu avem :D ... apoi... apoi ... am ajuns la tine, patratel de zahar inghetat :)) La un moment dat, o sa te scot afara ... in zapada... sa facem muulte poze si sa ne batem si... :D Mai vedem noi :D

Pauza de macheta. Revin... la un moment dat.

Si, desigur...

P.s. I`m sincerely yours...
Te iubesc :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu