vineri, 1 ianuarie 2010

Ei, prima postare pe anu` acesta -> 2010 :X





Iata ca trecura si sarbatorile mult asteptate. ce poate fi mai frumos de atat? a fost craciunul :x si a fost asa frumooos :X cadouri multe :X zapada :x
a fost si revelionul :X :)) Fun Fun Fun :)) Si sper sa o tinem asa tooot anul acesta :D

mi`a placut mult mult de tot cadoul de la tine :x iti multumesc :x

Si uite`ma in miezul noptii, la 4:29, scriind. Cu spor. :D

Ca sa fac un fel de bilant ... a fost un an minunat, un an al extremelor in care am fost si extrem de fericita ( extaziata, radianta etc :D ) dar si in apogeul deprimarii si al durerii. mai presus de toate, a fost un an in care am fost indragostita cu adevarat si unul din cei mai frumosi de pana acum. si anul viitor va fi la fel. cred.sper. vom vedea...

tie ... iti multumesc pentru tot. pentru ca existi. pentru ca ma iubesti. pentru ca ma lasi sa te iubesc si sa iti fiu alaturi. (pentru ca pot spune ca sunt intr`adevar fericita ... si e numai din vina ta :X )
voua... ( va stiti voi care :D ) va multumesc pentru prietenia voastra si pentru ca ma suportati :d

fie ca si in 2010... totul sa fie mai bine :d ( pentru ca intotdeauna e loc de mai bine) si toate visele sa ne devina realitate. pentru ca vrem. pentru ca putem. pentru ca meritam :>

Lista :D

E greu sa le pun intr`o ordine. E primul an cand...nu stiu ce sa scriu. Ce imi doresc. Pentru ca deja am tot. Si ... in afara de excelenta scolara... nu`mi trebuie altceva :d

happy moments... 8->

2 comentarii:

  1. Iti urez de pe acum ca sa nu fiu unu' din persoanele pe care o sa le injuri mai tarziu...ca te stresez.

    PASTE FERICIT !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. :> primul post dp anul asta :> sper sa fie cat mai multe, pentru ca imi place sa citesc, si-mi place cum gandesti

    RăspundețiȘtergere