luni, 8 februarie 2010

Lista (part 2 :p )


Sau altfel spus ... alte multe motive pentru care te iubesc :X

~ Pentru ca te iubesc.

~ Pentru ca ma iubesti.

~ Pentru ca imi place sa te privesc.

~ Pentru ca ai rabdare sa imi spui povesti cu robotei.

~ Pentru ca ai grija de mine cand imi e rau.

~ Pentru ca imi place sa iti fac surprize

~ Pentru ca imi place sa iti fac mici cadouri cand nu te astepti.

~ Pentru ca am rabdare sa te joci si stiu ca de fiecare data ma imbratisezi dupa.

~ Pentru ca ma faci sa ma simt bine :”>

~ Pentru ca nu ma faci geloasa.

~ Pentru ca nu esti gelos.

~ Pentru ca nu iti mai dai seama cand am planuri diabolice.

~ Pentru ca mergi cu mine la patinoar chiar daca nu iti place.

~ Pentru ca ma tii in brate.

~ Pentru ca ma saruti pe frunte.

~ Pentru ca esti adorabil.

~ Pentru ca esti adorabil cand te strambi.

~ Pentru ca esti adorabil cand esti concentrat ca sucul de portocale la un joc.

~ Pentru ca esti adorabil cand te enervezi ca pierzi jocul la care te concentrai.

~ Pentru ca imi pregatesti sa pap.

~ Pentru ca nimic altceva nu conteaza in afara de tine.

~ Pentru ca imi place sa ne uitam impreuna la filme.

~ Pentru ca imi place sa ne uitam la “viata cu louie” si alte filmulete haioase pe youtube.

~ Pentru ca ne plac pisicile.

~ Pentru ca ne plac pisicile dar vrem si un husky.

~ Pentru ca vreau sa te incalzesc cand tremuri.

~ Pentru ca ma lasi sa te duc la liceu, in fiecare dimineata.

~ Pentru ca ne tachinam

~ Pentru ca imi place cand ma mangai.

~ Pentru ca imi place cand te mangai.

~ Pentru ca imi place sa ma inveti lucruri noi.

~ Pentru ca imi place sa te ajut

~ Pentru ca imi place sa te smotocesc.

~ Pentru ca imi place sa ma smotocesti.

~ Pentru ca imi place sa te privesc.

~ Pentru ca imi dai voie sa stau pe Scaunul Tau si sa ma joc FarmVille.

~ Pentru ca vrei sa calatorim impreuna.

~ Pentru ca esti amuzant.

~ Pentru ca meriti.

~ Pentru ca ascultam muzica impreuna.

~ Pentru ca imi tresare inima intr`un mod haios cand te vad si cand te aud.

~ Pentru ca imi dai curaj.

~ Pentru ca ma sprijini.

~ Pentru ca te sprijin.

~ Pentru ca vrem sa facem lucruri noi.

~ Pentru ca ne place sa riscam.

~ Pentru ca alaturi de tine nu ma simt singura.

~ Pentru ca vreau sa fii fericit.

~ Pentru ca atunci cand suntem impreuna sunt fericita.

~ Pentru ca esti tot ce imi doresc.

~ Pentru ca imi place sa te visez.

~ Pentru ca iti stralucesc ochii.

~ Pentru ca te bucuri ca un copil de chestii mici si … de kfc.

~ Pentru ca esti simpatic.

~ Pentru ca imi place sa te rasfat.

~ Pentru ca si tu ma rasfeti.

~ Pentru ca sunt mandra de toate realizarile tale.

~ Pentru ca radem impreuna.

~ Pentru ca obisnuiesti sa imi iei trandafiri.

~ Pentru ca stii ca poti sa discutam despre orice.

~ Pentru ca am reusit sa iesim la o bataie cu zapada.. dupa patinoar.

~ Pentru ca erai al naibii de haios cand te`am pensat.

~ Pentru ca te fac sa te simti si bine si asta ma face si mai fericita.

~ Pentru ca imi place zambetul tau.

~ Pentru ca imi plac gropitele pe care le faci cand zambesti.

~ Pentru ca ne plac cam aceleasi mancaruri.

~ Pentru ca imi place cand imi spui “micuta mea”.

~ Pentru ca imi place cand imi spui “aleasa mea”.

~ Pentru ca nu ti`ai schimbat (inca si sper ca nu o vei face) planurile de viitor pe care le avem impreuna.

~ Pentru ca imi place cum povestesti chiar daca tie nu`ti place.

~ Pentru ca imi place sa facem cumparaturi impreuna.

~ Pentru ca am invatat cei 3 “S” -> Supe, Suc, Seminte.

~ Pentru ca imi place sa ma uit la tine cand te joci.

~ Pentru ca uneori ma amuza teribil uneori cum pandim orice sunet in momentele de dragoste.

~ Pentru ca imi place sa ne plimbam.

~ Pentru ca imi e dor sa facem baie impreuna.

~ Pentru ca o sa te prind intr`o zi la o sedinta foto chiar daca nu iti place >:).

~ Pentru ca esti asa o minte diabolica uneori … si imi place.

~ Pentru ca iti place sa citesti.

~ Pentru ca la vara vreau sa mergem la mare si sa ma inveti sa inot.

~ Pentru ca impartasim emotiile.

~ Pentru ca este frumos sa fim impreuna.

~ Pentru ca depasim totul impreuna.

~ Pentru ca imi place sa te musc de … dos.

~ Pentru ca te pisicesti.

~ Pentru ca esti in continuare innocent.

~ Pentru ca imi place sa ma saruti pe gat. Si mai jos.

~ Pentru ca imi place sa lenevim amandoi in pat.

~ Pentru ca imi place sa ne batem in joaca atunci cand lenevim in pat.

~ Pentru ca imi e dor sa dormim impreuna.

~ Pentru ca m`ai invatat ca ceaiul rezolva tot.

~ Pentru ca imi place tot ceea ce faci.

~ Pentru ca nu te schimbi.

~ Pentru ca data viitoare cand nu o sa ai incredere in tine sau nu o sa fii sigur de propriile forte… adu`ti aminte cine sunt eu … si ca te iubesc.

~ Pentru ca tocmai am facut o pauza ca sa te sun.

~ Pentru ca mi`ai spus ca sunt spontana fiindca te`am intrerupt cu un “Te iubesc”.

~ Pentru ca simt completa alaturi de tine.

~ Pentru ca imi place sa scriu despre tine.

~ Pentru ca sper sa nu te fi plictisit citind pana aici.

~ Pentru ca acum cu greu ma mai opresc.

~ Pentru ca imi doresc sa ne plimbam prin Cismigiu si pe Lacul Morii cand o sa vina primavara, la apusul soarelui.

~ Pentru ca imi place cand ma tragi de nas si eu ma stramb :">

~ Pentru ca vreau sa iti fiu cer, soare, chitara, vant si petale :X

 ~ Pentru ca nu pot fi cine sunt fara tine.

~ Pentru ca ma enervezi cand nu`mi raspunzi la mesaje.

~ Pentru ca in orice chip din jurul meu il vad pe al tau…

~ … Te voi iubi mereu.

(Stii cat de greu este sa le urmaresc sa nu se repete? :| )

 

 

3 comentarii:

  1. se vede ca pui suflet in tot ce scrii.
    frumos.



    o zi minunata in continuare si sa o tii tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca rar gasesti persoane care sa iubeasca in ziua de azi, acuma se pune mare accent pe distractie si sex... tine-o tot asha, si daca v-ati gasit nu va mai lasati:*

    RăspundețiȘtergere