luni, 8 februarie 2010

Snowy days :)


O noua zi de scoala, un nou semestru ... de ce a trecut asa repede vacanta? De ce nu puteau sa o prelungeasca pana la primavara? De ce?:(( Si pe zapada asta ... vreme tocmai buna de stat acasa  ... si lenevit :d daaaaar ... inevitabil, mergem la scoala.

Totusi, a fost dragut :) am cunoscut persoane noi, m`am apropiat de altele, mi`am facut noi planuri ;)) (diabolice, desigur) , am mers la patinoar :X:X hamsteru` meu a implinit 1 an :X , noi carti :D, am revazut gossip girl (toate cele 3 sezoane :)) ) siiii... the most important :"> am petrecut mai mult timp cu tine :x :x :x si ar fi cazul sa refac o lista ... :-? ( Va urma )

Revenind :D Parca s`au terminat subiectele, nu mai stiu ce sa scriu sau nu am chef...sau mi`e lene...ar trebui sa iesim nitel din rutina asta (dupa ce se incalzeste afara!!). As vrea sa plec, bineinteles, sa vii cu mine si sa ne plimbam, sa vizitam, sa impartim vise incendiare :-" si a doua zi dimineata sa ma trezesc cu tine dormind in dreapta, in bratele mele...sunt aici in orice clipa :x

Ei, si vine Valentine`s Day, caree o sa fie doar simbolic >:) si pe urma Dragobetele :> Adica 24 ... :-" si abia astept :X 

Si ... stii stii ... Stii ca te iubesc? Mult. Mult mult mult de tot. Esti patratelul meu de zahar cubic special. And I`m sincerely yours. :x

p.s. Ai observat ca am renuntat la detalii?



Nu m`am putut abtine :">   :X               -->

Un comentariu:

  1. uff si pe mine nu m-ai chemat la o bulgareala:( >:P asa ne-a fost vorba?... ei lasa ca trece si semestrul asta rpd si vine si vacanta de vara si mai imbatranim cu un an :D

    RăspundețiȘtergere