joi, 25 februarie 2010

You always you :x




- Spune`mi o poveste.

- Ce poveste?
- Nu stiu . O poveste. Orice.

- De ce?

- Imi place sa iti aud vocea. E calda si placuta.

- Am o singura poveste in minte ...

- Pai ce mai astepti? Da`i drumul.

- Ea ... este o poveste incompleta.

- Cum adica incompleta?

- Este o poveste fara sfarsit.

- Exista si povesti fara sfarsit?

- Desigur ca exista. Si sunt cele mai frumoase povesti.

- Dar sunt multe povesti frumoase care au sfarsit.

- Dar iti amintesti cum se termina?

- Cu ... "si au trait fericiti pana la adanci batraneti"

- Exact. Ceea ce inseamna ca nu s`a terminat. Ea continua ... si continua ... nu are sfarsit.

- Oricum, spune`mi povestea... Vreau sa o aud ... atat cat e.

- Pai ... de altfel, o stii si tu.

- O stiu?

- Da. E povestea noastra. De cand ne`am cunoscut ... si pana acum. Este ... iubirea noastra.

- Este ... este frumoasa.

- Exact ... Si cu suisuri si coborasuri ... Dar ea... ea ramane. Ies scantei...flacari ... chiar si artificii.

- Artificiile cand apar?

- Apar cand ne iubim. Cand suntem doar noi. Cand inainte de inceput ... ne privim in ochi... ne dorim... si continuam. Atunci apar artificiile.

- Scanteile sunt mereu nu?

- La mine... sunt de fiecare data cand ma gandesc, cand te privesc, cand ma atingi, cand imi zambesti...

- Daa... Adica mereu!! :))

- Adica mereu :D

- Nu cred ca te`am intrebat niciodata ... cum ti`ai dat seama ca ma iubesti?

- Cand imi dadeai drumul din brate ... vroiam din nou. Si nu puteam sa iti spun "pa-pa". Nu vroiam, pur si simplu. Pentru ca de fiecare data cand te vedeam, o armata de fluturi imi strabatea tot corpul...si inima imi batea de 2 ori mai repede. Sau cand nu vroiam sa adorm...

- De ce nu vroiai sa adormi?

- Pentru ca, in sfarsit, realitatea este mai frumoasa decat visele...

It`s you, always you, my sweet dream... :X

p.s. I`m sincerely yours ... :x   



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu