luni, 29 martie 2010

Sweet 18 :D

Da stiu... am intarziat sa iti urez la multi ani si aici. Cred ca te asteptai sa gasesti o mica postare pe aici. Daaar ... cum niciodata nu e prea tarziu, o fac acum, inainte sa ma duc sa dorm. Sper ca poti spune ca ai tot ce iti doresti. Sper ca am reusit sa fac asta. Sa ai o pisicuta, o petrecere, amici, un tort haios ( facut de mine, asa cum vroiai ) si multe altele. Daca ceva nu a iesit bine... Sper sa nu fi fost vina mea :D Si Antonia iti ureaza La multi ani, dar nu avea numarul sa te sune si sa iti spuna personal. (si astept ceva compensator :>, sa nu uiti ;;) )

Si ... trebuie sa imi cer scuze ... Pentru ea. Pentru ca nu pot sa nu evit sa observ micile lucruri pe care le faceti impreuna si pe care le faci si cu mine. Sau le faceai. Nu am mai mers la film de mult ... Si ... Si nu conteaza. Daca sunt absurda, spune`mi.

Doar stii ca te iubesc, nu? :x

(Pozele mai tarziu; acum nu stiu de ce nu merge sa le incarc :d )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu