miercuri, 2 iunie 2010

Curcubeu :)


[nu stiu... de unde sa incep. sau sub ce forma. incerc ca de obicei...]

Incerc... sa imi aduc aminte cum a inceput. Nicio clipa nu mi`a trecut prin neuron ca exista [pe bune!!] ceva ce este intre noi. Ce simt pentru tine. E ... Magic? 

as vrea sa exprim ce simt...dar e prea mult..nu imi ajung nici cuvinte.. nici imagini..nici sunete
trupul meu in mainile tale, muntele in mainile unui copil, privesc in ochii tai si imi vad fericirea...

si ... puterea atingerii tale, a zambetului tau, a cuvintelor tale si a faptului ca ma asculti sau pur si simplu cand imi arati ca iti pasa si ca ma iubesti... ma face sa simt ca si cum lumea toata e a mea!! (bine... adica... tu... :D )

Adica... incepe sa nu`mi mai pese de faptul ca.. cel mai probabil o sa mergem singuri la mare (lasa`ma sa sper :D) si la munte (Yes!!) ... si ... o sa fim doar noi, si o sa fugim pe plaja si nu o sa conteze ce zice restul lumii... si o sa ma inveti sa inot si o sa privim rasaritul impreuna, cu o patura si 2 cani de ciocolata calda 8-> Niciodata nu mi`am dorit atat de mult sa ajung la mare :"> Si pe urma o sa le inchidem intr`un pahar si le vom pastra pentru totdeauna.

Ei... si totusi... frumoasa zi de azi... care... nu stiu cum sa o descriu :)) A fost speciala pentru ca mi`ai aratat inca o data cat ma iubesti... si ... simti .. ce simt si eu... si ... am baut shake si ne`am plimbat si am vorbit muuult... ma tii de mana si ma iubesti. ma uit in ochii tai si vad ca zambesti. ce`mi mai pot dori?

(si ca sa citez o melodie foarte placuta :D ) "Lumeee! cat te iubesc! Sufletul mi`e bomba -explodez- vise in mii de parti... vi le fac cadou, impliniti`le voi, visul meu il traiesc chiar acum!"

p.s. I`m sincerely yours :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu