joi, 2 septembrie 2010

Jurnal de ... mare

Ai inchis marea in ochi.
In ochii mari ai inchis marea
In ochii mari ti se zbate
Valurile toate
Inspumate ma privesc...

Asta s`a intamplat intr`o zi ... nu. De fapt, s`a intamplat intr`o noapte. O noapte cu luna plina la malul marii. Si nisipul era rece iar valurile marii ne incalzeau picioarele incet, incet... Si ... Si era si o epava. Cu greu o puteam zari in intuneric dar contururile ei se vedeau clar. Si luna... luna care se tot inalta dar noi nu ne dadeam seama de timp ci doar de stralucirea ei si reflexia din mare... Si ... pe urma, in ochii tai vedeam si luna si marea cu valurile ei. Le`ai pastrat acolo.

Si ... Intr`o alta zi, eram noi. Soarele stralucea si marea era calda si agitata. Urmele de pasi de pe nisip si cerul albastru perfect... Tu, care te bateai cu valurile dupa jet ski. Eu, care eram o broscuta calma ce incerca sa vina dupa tine. Zambetul de pe fata ta in timpul unui "plici ! " sau "yahooooooo" : nepretuit.
(Eu, stricand o mare parte din momentele ce puteau fi de neuitat... e de neuitat..)

Cuddles.

Sa ma trezesc noaptea si sa te simt tinandu`ma in brate... ceea ce imi doresc cel mai mult acum.


Ei bine, din pacate nu a mers exact cum am planuit. Nu am mers in parcul de distractii si nu am adormit pe plaja numarand stele... nu am mers la karaoke si noptile au fost...prea linistite. Nu am invatat sa inot si nu ne`am balacit pe cat am fi vrut sau sa ne prajim... Okay, sunt prea multe lucruri pe care nu le`am facut... Dar promit... Octombrie... Will be just what we want :d

Sincerely yours... :x


Perfection ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu