vineri, 24 decembrie 2010

Craciun...

("Alley by the lake", de Leonid Afremov)

De cand eram micuta, craciunul era sarbatoarea mea preferata. Mai ceva ca ziua mea. Adoram sentimentul sa fac cadouri si sa-i vad pe cei din jurul meu fericiti. Foarte, foarte fericiti. Dar timpul a mai trecut si tot ce imi mai doream era sa vad o singura persoana, cu adevarat fericita, de craciun. Am esuat. Am esuat lamentabil. Din tot cadoul nu am decat doua bucati. Si un sincer, iarta-ma. Ma simt atat de prost si m-am chinuit, zau ca m-am chinuit... Dar degeaba. Te-am dezamagit si numai cand ma gandesc la cat de entuziasmat erai mi se umezesc ochii. Dar data viitoare o sa ma straduiesc si mai mult. Acum simt doar ca ... nu merit nimic. Si simt ca este cel mai prost craciun... cel mai esuat. Si partea si mai proasta e ca nu am cum, nu stiu cum sa schimb asta.


Iarta-ma, te rog... te iubesc :-< :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu