sâmbătă, 12 martie 2011

Imbratisare de cuvinte si sentimente de primavara :x



Cata atentie si cata neatentie pentru o simpla greseala. Orice gest sau lucru pe care il fac trebuie gandit cu atentie, sa nu te supar cu nimic. Cand discutam despre cadoul pentru ziua ta, mi-am dat seama cat e de banal, cat de greu imi e sa iti daruiesc ceva cand mi-ar place sa-ti pot darui universul.

Iti amintesti Parcul? Parcul inseamna partea cea mai frumoasa a vietii fiecaruia. E unul din acele locuri care ne fura sufletul, printr-un miracol care se petrece in noi numai acolo unde ne simtim mai presus de fericirea obisnuita. Mi-ar place sa facem o plimbare pe acolo. Sau doar sa stam pe o banca. Tu ce ai vrea? Stiai ca, de multe ori, cuvintele pe care le folosesti, vraja lor, rasuna in toata fiinta mea, ma emotioneaza, ma ravasesc, ma fericesc si ma intristeaza. E o vibratie atat de placuta in sufletul meu..


Imi e dor sa dam cu sufletele noastre foc la casa.
Imi place trupul meu cand e cu al tau. E asa, continuu, ceva nou. Ochii mari, plini de dragoste si de dorinta si... Si-mi plac tresaririle tale sub mi... -e teama ca o sa continui altadata partea asta. Stiu doar ca, la sfarsit, o sa te pastrez in brate. Mult, mult timp.

Concluzia este urmatoarea:

Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca ploua
Si-mi sta bine cu franjurii ploii in par,
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca-i vant
Si rochia se zbate disperata sa-mi ascunda genunchii,
Sunt cea mai frumoasa femeie pentru ca tu
Tu, ma iubesti.

Si
cine, fiind iubit, este sărac?

(Cu toate ca orice femeie isi masoara imbatranirea dupa interesul sau lipsa de interes manifestate de barbati fata de trupul ei, e si cum ar fi un aliat nesigur in batalia pentru iubire, idee e ca sunt frumoasa pentru ca ma iubesti tu :D )



Ai prins ideea, nu? Te iubesc!

P.S. I`m sincerely yours :x

Un comentariu: