marți, 23 august 2011

August.


Dupa o vacanta intreaga in care nu am facut nimic..nimic util societatii cel putin, citesc. Rodica Ojoc Brasoveanu. O acompaniaza Tarja. Melodia e mai jos.


(stiu ca nu e o melodie de dragoste, asa, pentru tine, dar o sa mai pun una :D)

Nu pot sta departe de cuvinte mult timp. Sa le scriu, sa le citesc, sa le ascult.. Iubesc atat de mult cuvantul. Cuvantul cuprinde in el totul. Si are atat de multe semnificatii... Ma intreb cati oameni vad sau inteleg lucrurile macar un pic ca mine. Ca noi. Ce sta ascuns in sufletul fiecaruia dintre noi oare? Ce vise neatinse sau ce dor uitat de mult intr-un sertar prafuit? Dar nu...nu asta e ce vreau acum. Incerc sa mai torturez un pic pagina asta uitata de lume in incercarea de a mai scrie o particica din mine. E mai dragut sa ajung la tine totusi.



Ce poate fi mai placut intr-o seara de sfarsit de august in care parca simt miros de toamna si ploaie? Tu. Desigur ca tu esti cea mai placuta modalitate de a-mi petrece timpul chiar si atunci cand nu facem nimic. Stam amandoi si ne uitam la diverse lucruri si chiar daca uneori nu vorbim prea mult, la sfarsitul zilei simt ca am avut cea mai lunga conversatie. Stii, iti amintesti zilele trecute... ? Una din cele mai frumoase dimineti cu tine in care tu ai implinit visul unei micute. Esti singurul care m-a iubit si inca o mai faci.

Trebuie sa iti mai spun... Iarta-ma. Pentru ceva ce am facut zilele trecute și pentru ca nu stiu.
Iarta-mi defectele. Iarta-mi ignoranța prezenta aparent. Iarta-mi egoismul. Stii ca nu o fac niciodata cu intentie. Gresim, iertam si mergem mai departe... Doar stii ca am un neuron mic si cret. Insa am un suflet fara chei.



p.s. I`m sincerely yours ;x


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu