joi, 15 septembrie 2011

Imi place.


Stii cat imi place numele tau? Numai la auzul numelui tau se dezlantuie vii jocuri de ape si fugi de caprioare in sufletul meu si pe obraji culori de rodie.

Si stii ce-mi place si mai mult? Sufletul tau. Sufletul tau vorbeste cu glas tare; il aude oricine. Mie imi place sa-l ascult. E asa, parca imi vorbeste numai mie.

Imi place cand ma tii in brate, asa, ca azi, ca un copilas care isi tine jucaria preferata si nu mi-ar place nimic mai mult decat sa stau acolo si sa ma topesc incet in tine.

Si-mi mai place sa ma saruti pe nas, pe gat si pe spate, sa-mi simti tremurul aparte. Si sa ma iei in brate si sa ma strangi, ca o stea de septembrie, si sa simti o demonica bataie de aripi si un zambet cu usoare tresariri de placere.

Si intre toate astea, toti trandafirii intr-o adiere de evantai.

Si imi place.. imi place totul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu