sâmbătă, 24 septembrie 2011

It's a little bit funny...this feeling inside.

It's a little bit funny...this feeling inside...



Ma intreb cateodata de ce femeile sunt atat de complicate? Azi mi-am dat seama ca noi, sau trairile noastre sunt de o amplitudine si de contrarietate uimitoare. Dar nici viata nu e simpla, nu-i asa? E ciudatel si interesant de altfel cum de la o mica chichita se declanseaza o avalansa de ganduri si sentimente si ... si asta m-a facut sa fiu trista.

Toata ziua am stat sa invat la istorie. Practic, dar .. lipsea ceva. Lipseai tu, fir-ar sa fie! De pe bancuta mea din parc de la 34, pe langa skittles si tnuva si carti si... tu unde erai? M-am suparat teribil ca ieri nu m-ai cautat. Teribil. Si ma intreb de ce. De ce nu m-ai cautat, de ce m-am suparat, de ce imi ascunzi lucruri cateodata, de ce...orice. Nu imi dau seama de ce increderea mea in mine dispare brusc cand nu esti tu prin preajma. De ce am nevoie de sustinere constanta? De ce m-am nascut cu nevoia asta imensa de a darui afectiune si de a primi la fel de multa?

Ai pe o anumita tipsie de aur ... pe mine. Cu totul. Neconditionat. Sunt doar lucrurile alea mici care conteaza si de care iti mai amintesc eu unoeri.

Stand azi pe banca am vazut un cuplu cu doua gemene. Fetele se jucau singure prin parc iar ei stateau pe banca. Nu se priveau, nu isi vorbeau. Ce e asta?...

Dar datorita melodiei de care mi-a amintit, indirect, Anna, intorcandu-ma spre casa..mi-am dat seama! Iubire! Se intamplase in ea ceva numit de oameni iubire. Iubeau si alti oameni? Mirare! Parca nu-mi vine sa cred. Si te simt ca o atingere pe inima si sufletul mi se umple treptat iar in mintea mea se contureaza un curcubeu cu arc de delfin deasupra marii. Ce-as fi fost fara tine...nu vreau sa stiu.



Dar vreau sa stii ca te iubesc and I'm sincerely yours :x

p.s. Happy anniversary :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu