duminică, 27 noiembrie 2011

Love and that's enough for me :x


Pana acum, nu cred ca a fost vreun moment in viata mea in care sa nu imi fi fost teama. Cand eram mica, imi era teama sa nu cad sau sa fac ceva care sa-mi supere familia. Mai tarziu, imi era teama sa nu ii dezamagesc. Apoi teama de propriul meu esesc, fiindca am crescut auzind "Nu poti sa faci nimic", "O sa ajungi la coada maturii", "Nu o sa reusesti nici sa termini anul", "Nu o sa intri nicaieti" si multe altele asemanatoare. Apoi a fost teama de a nu fi placuta de cei din jurul meu.

Cand te-am cunoscut, mi-a fost teama sa nu te ranesc in vreun fel sau poate dupa tot prin ce trecusem, mi-a fost teama ca o sa ma ranesti tu, cu toate ca stiam (si stiu) cat de mult tii la mine. In fine, teama de a nu te pierde intr-o zi. Dar acum nu imi mai e. E o stare foarte noua si foarte... increzatoare. Inima-mi zambeste si parca rade de la sine si simt ca... this is good life. Si stii ce? Reprezinta tot ce imi doresc sau as putea sa imi doresc vreodata. Si stiu ca atat timp cat esti langa mine, pot sa fac orice. Chiar pot. Chiar o sa dovedesc.

Pentru ca te iubesc si vreau sa fi mandru. Asa cum sunt si eu de tine.

P.S. I'm sincerely yours :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu