duminică, 13 noiembrie 2011

Simply... love.



Stii, sunt fericita. Ma faci atat de fericita incat o simt pulsand in inima si iesind prin fiecare por al pielii. Si imi spui atatea lucruri dragute, care ma fac sa imi bata inima tare si sa ma gandesc... "ce noroc ca te am". Sunt in mod constant uimita de lucrurile pe care mi le spui si incantata de lucrurile pe care le faci. E un sentiment ravasitor, cand mergi pe strada si zambesti simplu din tot sufletul iar in jurul tau toata lumea pare trista. Ne suprapunem perfect si tot ce vreau este sa te vad fericit.

Arta dragostei este una care se cere mereu perfectionata. Am zis candva ca vreau sa fiu perfecta pentru tine asa ca... trebuie sa ma apuc de treaba.

Numai ca uneori sunt un dezastru. Nu stiu ce sa fac si cum si de ce, you know? I`ll find a way if you help me :D

P.S. I`m sincerely yours and I love you even more :x

:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu