luni, 2 ianuarie 2012

About friends.



Nu am mai scris de ceva timp. De fiecare data cand imi venea o idee... well, imi propuneam sa scriu cand ajung acasa iar apoi ori uitam formularea, ori ma enerva cineva. Si se ducea cheful de scris. Si postul acesta e in stand-by cam de 2 saptamani.

Se intampla multe in 2 saptamani. Chiar daca aparent sunt mici nimicuri, totusi.. conteaza. Imi amintesc cand eram mai mica faptul ca mereu sustineam (si chiar asa era) ca sunt inconjurata de prieteni. Si erau multi, si era bine, si vorbeam mult, si ne intelegeam de minune si asa mai departe. Dar a trecut ceva timp de atunci. Nu pot sa zic ca imi lipsesc foarte mult, imi amintesc doar cu o urma de melancolie (si ironie, cred) ce vremuri simpatice si linistite erau. Si cum se schimba lumea, o da, asta e cel mai semnificativ lucru pe care l-am observat. Retrospectiv, oamenii te uita. Bine, nu complet. Uita ca ati fost prietenii si poate si lucruri dragute intamplate intre voi. Sau daca isi amintesc, nu stiu din ce motiv, nu fac nici cel mai mic efort sa schimbe ceva. Cred ca pot sa ii numesc 'prieteni-ignoranta'.

Pe urma sunt 'prietenii-greseala'. Ei sunt cei care gresesc, pe urma noi, ne certam, ne impacam dar legatura aia pe care o avusesem candva... se fragezeste. Si ajungem sa ne gandim de ce ne chinuim sa schimbam atatea lucruri? Oare depinde doar de noi? Si ajungem iar la : 'Oamenii se schimba.' Si devin aroganti, si devin ignoranti, nepasatori, sau daca le pasa e doar de interes, de suprafata.

In fine, ajungem la happy end. Prietenii prieteni. Din acei multi care erau candva, raman astia. Sunt cei cu care chiar daca nu vorbesti in fiecare zi, stii ca sunt acolo. Sau pe care ii vezi in fiecare zi la scoala sau la servici. Sau pe mess, chatuind random stuffs. Si, in cazul meu, exista un anume cel mai bun prieten. Unul pe care l-am ranit, dar a avut rabdare si pentru acea rabdare incerc sa il rasplatesc in fiecare zi. Cel putin, dragostea mea o primeste zilnic. Pentru ca cel mai bun prieten al meu este si iubitul meu. Si cred ca asta e cea mai frumoasa si mai speciala forma de prietenie.

Schimband un pic subiectul, trebuie sa constat (nu ca nu as fi stiut dar cateodata parca te amaraste mai tare) ca lumea asta a noastra e trista. Cel putin modul de a gandi. Totul si incep sa vad cat mai clar ca pentru unii chiar totul se rezuma la bani. Inclusiv in familie am auzit ceva de genul 'Tu sa iti vezi interesul si banul. Ca si dragostea se cumpara daca ai cu ce, oricum nu te incalzeste prea tare.' Cum sa zici asa ceva, sau mai degraba, cum sa gandesti asa? Si interesul merge pana la un punct iar banii dragostea adevarata nu o cumpara, nu o intretin sau altceva. Cand sa inrait lumea atat de tare? De ce vor sa omoare dragostea? De ce sa uite magia? Nu cred ca o sa inteleg..

Momentan o sa inchei aici. Le multumesc pe aceasta cale celor care imi sunt in continuare prieteni si care imi sunt alaturi mereu (chiar daca sunt, literalmente, o mana de oameni).

P.S. Dear angel of mine... I love you. And I'm sincerely yours :x



P.S.S. Melodia nu stiu exact cat se potriveste dar mi-a ramas in minte de asta seara :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu