vineri, 27 aprilie 2012

The vow. 3 ani.

O sa incep cu prima parte, si cu riscul de a parea exagerat, tin sa spun ca reprezinta cat mai sincer simtamintele mele. El :
Si ea:
Mi se pare unele din cele mai dragute declaratii. Mi se pare ca in ele se cuprinde tot: un trecut, un prezent si un viitor cu atat de multe posibilitati. Stii ca se spune despre adolescenta ca este cea mai importanta perioada si acolo te formezi ca persoana? La inceputul ei s-a format o iubire mare si frumoasa pe care vreau sa o port cu mine cat mai departe. Fiindca atunci ti-am dat inima mea, care e tot ce am, si nu o vreau inapoi. E la tine si cred ca ai grija de ea, in felul tau. Nu suntem si nici nu vom fi perfecti. Dar radem impreuna si se intampla din cand in cand sa mai facem si greseli. Te tin strans si incerc sa iti ofer cat de mult pot. De preferinta, tot. Si da, poate nu imi citesti poezii si poate nu iti mai alerg prin minte ca la inceput. Dar eu inca te privesc si ma gandesc la tine cu emotie, si dragoste si...fluturasi. Nu vreau sa te schimb sau sa iti cer ceva ce nu vrei sau nu iti place sa faci. Zambesc cand ma faci fericita (mai mereu) si stau bosumflata cand ma superi. Si iti duc dorul in fiecare clipa cand nu esti langa mine. Asa ca nu pot decat sa iti spun ca ... I'm sincerely and forever yours :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu