miercuri, 16 iulie 2014

Pisicute

Realizez ca este un subiect banal. Sunt putine persoane carora sa nu le placa pisicile, animalele in general. La mine cred ca este o situatie aparte. Cred ca le ador mai mult cu cat stiu ca este improbabil sa am una prea curand. Sa nu ma intelegi gresit, o avem pe Moty si o iubesc tare mult. Dar eu imi doresc o pisicuta care sa ma iubeasca pe mine. Este, cred, un gol pe care simt ca o felina l-ar putea umple. Din cauza asta imi vine atat de greu sa vad una pe strada si sa nu o iau. Sa ma gandesc cum ar sta ea la mine acasa. Ce-i drept, ar sta si singurica mult dar poate ar fi fericita sa ma vada venind. Problema mea este ca nu pot sa le vad suferind. Sunt asa prostuta si sensibila incat le-as lua acasa pe toate; toate care vin si fac botosei pe mine, si miauna, de atentie sau singuratate. Nu vreau una de rasa, vreau una de pe strada, sa poata aprecia tot ce va primi. Abia astept ziua cand o sa am o pisicuta. (It's something wrong with me, I know)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu